Wainman Hawaii

Wainman Hawaii to międzynarodowa firma, zajmująca się produkcja specjalistycznego wyposażenia dla sportów wodnych.
Główne ośrodki sprzedaży mieszczą się na Florydzie i Europie. Wainman Hawaii posiada zakłady produkcyjne na całym świecie. Specjalizuję się w produkcji sprzętu dla dyscyplin takich jak: Kitesurfing, Surfing. Wainman Hawaii to międzynarodowa firma z siedzibą na Hawajach, zajmująca się produkcja specjalistycznego wyposażenia dla sportów wodnych.
Główne ośrodki sprzedaży mieszczą się na Florydzie i Europie. Wainman Hawaii posiada zakłady produkcyjne na całym świecie. Specjalizuję się w produkcji sprzętu dla dyscyplin takich jak: Kitesurfing i Surfing.
Rabbit gang (opis serii)
Trzecia generacja naszych flagowych produktów przeszła przez znaczny i strategiczny proces modyfikacyjny, jednocześnie utrzymując unikatowe odczucie serii Rabbit i jej charakterystyczne osiągi. Nasza drużyna od badań i rozwoju ulepszyła osiągi w każdych wymiarach latawców, skupiając się na poprawie konstrukcji i cechach kompletnego zestawu (Latawiec/Poprzeczka/Torba).
Poprawione osiągi w skokach i jeździe pod wiatr połączone z legendarnym dla serii Rabbit dostarczeniem mocy, stabilność, możliwości ponownego wybicia, zdolności do odjęcia mocy z latawca i zakresu wiatru, które oddzielają ten produkt od jakiegokolwiek innego na rynku. Cała seria Rabbit Gang 3.0 oferuje system nadmuchiwania w jednym punkcie (Rabbit Air Flow – RAF), wytrzymałą konstrukcję, pasek z regulacją ciśnienia, bezpośrednią i czułą obsługę i doskonały system bezpieczeństwa. Zestaw Rabbit Gang 3.0 zawiera, udoskonalony pbar „ Control Bar Rabbit Gang 3.0”, i całkowicie nowy, udoskonalony plecak na latawiec Rabbit Gang 3.0
Podczas rygorystycznego procesu tworzenia nowych latawców RG3.0 i barów, naszym priorytetem, by kontynuować tworzenie tego legendarnego produktu, tak, by osiągnąć te same rezultaty, co w przeszłości – nieważne ważne, czy użytkowałeś już wcześniej tego produktu czy nie, gdy jeździsz na sprzęcie serii RG3.0, nasze latawce zapewnią Ci najlepszą jazdę życia.
Wainman Hawaii – Gwarancja producenta bez limitu czasowego!
Wszystkie oferowany produkty Wainman Hawaii posiadają standardową 12-miesięczną gwarację, która rozpoczyna się z chwilą kiedy otrzymujesz produkt.
Dla latawców Wainman Hawaii, desek i barów możesz rozszerzyć swoją gwarancję o kolejne 3 miesiące, rejestrując swój produkt tutaj:
http://www.wainmanhawaii.com/product-registration
Masz na to 14 dni od momentu zakupu. Wainman Hawaii nie uznaje przedłużownej garancji dla rejestracji utworzonej po 14 dniach od daty wpływu.
„Gwarancja ze zdrowym rozsądkiem Wainman Hawaii”
Większość przypadków związanych z gwarancją w kitesurfingu nie jest prosta – każdy się z tym zgodzi.
Gdy kupujesz jednak sprzęt Wainman Hawaii masz pewność, że otrzymasz to czego oczekujesz – najwyższej jakości produkt objęty „Gwarancją ze zdrowym rozsądkiem Wainman Hawaii”.
Pytasz co to znaczy – oznacza to, że każdy przypadek związany z gwarancją rozpatrujemy indywidualnie i ograniczamy go do żadnego limitu czasowego nawet do 15 miesięcy.
Jeżeli używasz swojego sprzętu tylko parę razy w roku (aczkolwiek życzymy Ci 345 dni spędzonych na wodzie w każdym roku), albo kupiłeś go dawniej niż 12 miesięcy temu, do 15 miesięcy, (standardowy okres gwarancji to 12 miesięcy) i coś się zepsuje, jak tylko sprawdzimy stan Twojego ekwipunku i odkryjemy, że ktoś w naszej fabryce miał gorszy dzień w czasie jego produkcji : ), szybko go naprawimy lub wymienimy.
Z drugiej strony, jeśli aspirujesz do zostania zawodowcem szalejącym każdego dnia i coś zepsuje się ze zwykłego użytku (tak jak opony zużywają się na torze wyścigowym), możemy powiedzieć „sorry kolego, czas kupić coś nowego”.
Mając całkowitą pewność co do jakości produkowanego przez nas sprzętu, mamy pewność, że tylko nieliczni będą potrzebować naszej „Gwarancji ze zdrowym rozsądkiem”, ale ci nieliczni są dla nas bardzo ważni i zajmiemy się każdym klientem pytającym o gwarancję.
„Gwarancja ze zdrowym rozsądkiem Wainman Hawaii” działa prosto i efektywnie, tak jak nasz sprzęt:
Gdy tylko zostaniesz dumnym posiadaczem jednego z naszych produktów, zarejestruj go w ciągu 14 dni na stronie:
http://www.wainmanhawaii.com/product-registration,
albo przez wysłanie formularza rejestracji do działu gwarancji Wainman Hawaii.
Poprzez rejestrację Twojego sprzętu nie tylko uzyskujesz gwarancję, ale masz też szansę na specjalny prezent – każda pięćdziesiąta osoba, która zarejestruje swój produkt dostanie kolekcję pięciu oryginalnych T-shirtów Wainman Hawaii.
Jeżeli Twojemu ekwipunku przydarzy się coś, co według Ciebie podlega gwarancji, skontaktuj się ze sprzedawcą u którego go nabyłeś i złóż wniosek (pamiętaj aby zabrać ze sobą swój sprzęt lub chociaż zdjęcia, a także dowód nabycia).
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu masz problemy ze skontaktowaniem się ze swoim sprzedawcą, napisz do działu gwarancji Wainman Hawaii poprzez mail info@wainmanhawaii.com i zajmiemy się Twoim przypadkiem bezpośrednio.
To takie proste, więc wskakuj na wodę i baw się dobrze!
Pamiętaj proszę, że obejmując nasze produkty „Gwarancją ze zdrowym rozsądkiem Wainman Hawaii” i staramy się, aby nie wystąpiły żadne defekty związane z materiałami i produkcją, mamy także nadzieję, że będziesz z nami szczery i nie nadużyjesz naszych zasad. Jeżeli chcemy przedstawiać Ci kolejne wysokiej jakości produkty Wainman Hawaii, musimy pozostać w branży.
Parę przykładów sytuacji, których „Gwarancja ze zdrowym rozsądkiem Wainman Hawaii” nie obejmuje:
- strata latawca rezultująca uderzeniem o skałę albo inny obiekt i spowodowane tym uszkodzenie;
- zmycie przez duże fale i rozdarcie materiału w rezultacie;
pozostawienie nadmuchanego latawca na słońcu/w wysokiej temperaturze, co może prowadzić do eksplozji krawędzi natarcia (jeżeli chcesz zrobić przerwę, sugerujemy upuszczenia powietrze z krawędzi wiodącej i ponowne nadmuchanie przed kolejną sesją kite);
- porysowanie deski na rafie lub plaży;
- domowe naprawy i „ulepszenia”;
- używanie latawca do nauczania innych itp. co z pewnością doprowadzi do wielu uszkodzeń
Proszę także pamiętać, że „Gwarancja ze zdrowym rozsądkiem Wainman Hawaii” dotyczy wyłącznie oryginalnego posiadacza produktu, który nabył NOWY sprzęt od jednego z naszych sprzedawców. Posiadacze produków z drugiej ręki nie są objęci gwarancją.
Mamy nadzieję, że po zapoznaniu się z naszymi zasadami jesteś pewny, jak działa nasza gwarancja, ale jeżeli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami przez info@wainmanhawaii.com